keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Start

Moiksu! 
En tiiä monesko kerta tääkin on jo kun yritän kirjoittaa blogia mutta tässä sitä taas ollaan. :Dd Mulla tuli joku kauhee inspiraatio alkaa taas kirjoittelemaan kun istuin ulkona ottamassa aurinkoa eli toivotaan, että tästä nyt tulisi jotain.

Kerron tähän alkuun vähän itsestäni. Oon 15-vuotias tyttö ja asun Vantaalla. Koripalloa olen pelannut 8 vuotta mutta se harrastus taitaa nyt tulla päätökseen. Pakko sanoa, että kyllä sitä pelaamista tulee kauhea ikävä mutta täytyy sitten vaan mennä vaikka itse välillä heittelemään. Mulla on 5-vuotias koira Noppa. Se on mun päivänpaiste kun saavun kotiin rankan koulupäivän jälkeen. Vaikka miten olisi väsynyt tai muuta niin oman koiran näkeminen tuo aina pienen hymyn häiväyksen.
Muuta ei nyt mieleen näillänäkymin tule mutta jos teillä on jotain mitä haluutte vielä tietää musta tai muutakin kysyttävää niin vapaasti vaan kommenttia tulemaan!

Laitan tähän loppuun vielä kuvan itsestäni niin näette vähän miltä näytän ja kuka täällä kirjoittelee. :)


Love,
  Mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti