perjantai 24. toukokuuta 2013

Päättärimekko

 
 

Enään viikko, että koulu loppuu ja päästään lomailemaan mutta mulla tulee myös peruskoulu päätökseen. Hieman on haikeata kun on nyt ruvennut tajuamaan, että siihen loppuu kolmen vuoden taival ihanien luokkatoverien kanssa. Kuitenkin kaikesta huolimatta mä olen tosi iloinen loman alkamisesta ja siitä, että pääsen pois tosta koulusta! Toivottavasti matkani jatkuu syksyllä kohti lukiota. :)
Kuvasin tänään teille mun päättärimekkoa, koska sehän alkaa jo olemaan aika olennainen asia. Mulla on siis ollut jo joulusta tiedossa mitä aijon pukea kevätjuhlaan, koska sain Nykistä ostettua itselleni aivan ihanan mekon. Tuo vaaleanpunainen ihanuus on siis Forever21:sta ja euroina se oli noin 20euroa eli ei ole hinnalla pilattu! Korkokenkiä, jotka näkyvät laittamassani kuvassa käytin myös rippijuhlissani mutta ne sopivat niin hyvin tähänkin asuun, joten ne nähdään jaloissani myös päättäreissä. Hintaa en yhtään muista kun ovat jo senverran vanhat mutta ostettu ne on H&M:stä. :) Vielä pitää mietiskellä muutamia asioita mm. hiukset ja meikki.
Mutta mitäs piditte mekosta? :)

Iltani tässä on muuten kulunut Dear John- elokuvaa katsoessa. Rennoissa fiiliksissä siis mennään.
Ensiviikolla koulussa ei mitään erikoista luvassa.. maanantaina ysien iltakoulu eli vietään koulussa aikaa ysien kesken klo. 20-00.01 ja tiistaina saadaan vapaapäivä. Kerron siitä ja muista viikon tapahtumista vielä lisää myöhemmin.



Hyvää viikonloppua vielä kaikille!

Love,
  Mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti