tiistai 28. toukokuuta 2013

Movies

Katselin Finnkinon sivuilla elokuvia ja siellä oli nyt paljon kaikkea mitä haluaisin nähdä! Oon niin leffafriikki, että voisin joka päivä katsoa jotain kun niissä pääsee hetkeksi ulos todellisuudesta.
Tein tähän siis listan mua kiinostavista Finnkinossa pyörivistä leffoista.
Trailereihin pääsette kun painatte kohtaa "traileri". :)

Broken city - traileri

Leffassa näyttelee mm. Mark Wahlberg ja Catherine Zeta-Jones, jotka on mun mielestä molemmat tosi hyviä näyttelijöitä. Tykkään varsinkin Mark Wahlbergista! btw ollut tosi hyvännäköinen nuorempana! Lisäksi mua kiinnostaa tämä leffa senkin takia kun tapahtumat sijoittuvat New Yorkiin. :)

 
 
 
 
Oblivion - traileri
 
Tää on scifi-elokuva, jossa näyttelee kanssa mun pari lemppari näyttelijää Tom Cruise ja Morgan Freeman. Leffa kiinnostaa mua siksikin kun tykkään katsella joitain tieteiselokuvia ja tässä on myös toimintaa. Mun ehdottomia lemppareita nimittäin on toiminnat ja sota sekä komediat ja romanttiset. :)



 
 
Spring Breakers - traileri
 
Tää leffa on ihan varmana aika hurja mutta kiinnostaa mua silti tosi paljon, koska kertoo nuorista. Haluan myös nähdä miten Vanessa Hudgens ja Selena Gomez hoitavat roolinsa. :)
 
 
 
 
After earth - traileri
 
Tää leffa on tulossa vasta 14.6 ensi-iltaan mutta alko kiinnostaa mua ihan heti kun näin mainoksen tästä. Odotan jo kauheesti, että tää tulee niin meen heti katsomaan. Tämäkin on scifiä, jossa näytteleekin Will Smith ja Jaden Smith!
 
 
 
 
Sitten vielä loppuun viime päivien kuulumisiani.. :)
Sunnuntaina menin Helsinkiin Ineksen kanssa syömään intilaiseen ravintolaan Samrat ja sieltä katsomaan elokuvaa Fast & Furious 6. Oli tosi hyvä leffa, kannattaa käydä kattomassa! Se oli juuri semmoista toimintaa mitä rakastan eli huumorilla maustettua. Traileriin pääsee tästä . Ja jos tykkäätte intialaisesta ruuasta niin suosittelen Samrattia! Todella hyviä ruokia varsinkin lounasaikaan ja naanleipä on ihanaa kun ottaa valkosipulilla. Lounasajalla ruuan saa noin 10eurolla mutta muihin aikoihin kannattaa ottaa enemmän rahaa mukaan sillä kalleimmillaan ruokailu maksaa noin 20euroa. Ravintola sijaitsee osoitteessa Eteläesplanadi 22, 00130 Helsinki.
Eilen eli maanantaina meillä oli se ysien iltakoulu, josta mainitsin viime postauksessa. Olin todella väsynyt ennen sinne lähtöä ja meinasin jo olla menemättä mutta sinne päästyä mulla tuli ihan uskomaton energialataus. :D Syötiin pizzaa ja auditoriossa pyöri kauhuleffa Hostel 3. Siis aivan kauhea... en kyllä pitkään sitä katsonut vaan suuntasin tanssilattialle. ;D
Eipä siinä sitten muuta ihmeellistä... keskiyöllä saavuin kotiin ja tänään olen vain makoillut ja lukenut cosmopolitania.
 
 
 
 
Love,
  Mona
 
 
 
 
 



2 kommenttia: