tiistai 21. toukokuuta 2013

Kesälle biksuja




Laitoin kuvaa kolmista biksuista, jotka olisi niin mun tän kesän juttu! 
Haluisin siis uudet bikinit mitkä olisi jotkut värikkäät ja niissä olisi jotain kuviota tai hapsua. Tykkään tosi paljon neon-väreistä eli noi pinkit ois tosi kivat. Toinen väri pinkin lisäksi mitä olen himoinnut on keltainen.
Rakastuin noihin ylimpiin vihreisiin bikineihin, joissa on lehtikuvioita. Ne on ihanan eksoottiset varsinkin kun yläosassa on noita hapsujakin sekä ne korostaa hyvin vihreitä silmiä. Ehdottomasti löytyy mun ostoslistalta! 
Keskimmiäiset kuviolliset bikinit on myös ihanat väriltään ja kuviolta. Tulee hieman mieleen inkkarityyli. 
Kaikki nämä kolme löytyvät Gina Tricotista ja vielä tosi hyvään hintaankin niinkuin kuvista näkyy. 

Love, 
  Mona




4 kommenttia:

  1. Noi pinkit on kyl tosi kivat, oon itekki kattonu samoja :) Tosi kiva blogi muutenki, jään kyl seuraileen.

    Käy ihmeessä kurkkaamassa munki blogii ja liity lukijaksi jos tykkäsit

    http://littleangelsbrokenheart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :-) juu noi pinkit on kyllä tosi kivat! mun pitäisi saada jotkut uudet kun hetki siitä jo on kun viimeksi on tullut päivitettyä bikiniosastoa. :D

      Käynki nyt heti kurkkaamassa sunkin blogiin!

      Poista
  2. ekat ja vikat on tosi kivat! noita vikoja oonkin itekkin kattelu, tosin maastokuosissa tai ihan siinä armyn vihreenä. vaikuttaa hyvältä tää blogi:)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) jep mäkin kattelin yhdessä kohdassa kanssa niitä maastokuosisia kun kaikki army jutut on ollut nyt niin muodissa ja haluaisinkin semmoset farkut! mutta bikinien osalta päädyin kuitenkin siihen lopputulokseen, että noi pinkit on enemmän mun juttu.. :)

      Poista