maanantai 20. toukokuuta 2013

Monday, here we go again..


Toi kuva kuvaa täydellisesti mun maanantaita! 
Ensinnäkin nukuin pommiin.. menin kouluun 2 tuntia myöhässä ja muistin, että tänään oli pukukoodina juhla-asu. No, eihän mulla tietenkään mitään juhla-asua ollut kun tuli niin kiire aamulla vaan olin vetässyt päälle löysän paidan ja farkut. :D Huomaa selkeästi näillä vikoilla viikoilla, että alkaa olla jo lomatunnelmissa kun on niin pihalla koulussa. Mä en kyllä yleensä kouluun muutenkaan niin panosta sen kanssa mitä puen vaan haluan olla vähän rennommissa vaatteissa kun on niin väsynyt aamulla herätessä. Laittaudun enemmän aina vapaa-ajan menoihin. :) Nyt vikoilla viikoilla voisi kyllä tsempata!
 
Tässä siis kuvaa mun tän päivän asusta. Aika simppeli. :Dd
paita: veromoda
farkut: veromoda
ballerinat: skopunkten
rannekorut: h&m
Kunsistäkin päätin mm-kisojen päätyttyä poistaa suomenliput ja pistää hieman kesäsempää fiilistä! :)
 
 
Love,
  Mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti