keskiviikko 15. toukokuuta 2013

"You are so cool even Empire State Building is freezing"


Mulla iski tylsyys, joten päätin turhaan olla säästelemättä tätä postausta huomiseen vaan tein jo tänään! :))

Mun yksi suurimmista unelmista on, että pääsisin joskus Amerikkaan asumaan. Eniten mua siellä paikkoina kiehtoo New York ja Californian seutu. Vitsit se olis niin makeeta! Oon myös pitkään miettinyt, että lähtisin jonnekkin Jenkkeihin vaihtoon mutta se taitaa nyt kumminkin jäädä. Ensinnäkin se on niin kallista ja toisena en tiiä olisinko välttämättä vielä henkisesti niin valmis lähtemään jo ensi vuonna. Onhan se silti upea kokemus mihin tietysti kannattaisi tarttua kiinni jos vain mahdollisuus on. Jos jollain on kokemuksia niin olisin innokkaana kuuntelemassa!
Mä olin joulukuussa New Yorkissa viikon reissulla äidin ja mun ex-koripallovalmentajan kanssa.
Yövyttiin Hotel Salisburyssa. Oli tosi kiva ja henkilökunta oli kanssa tosi hauska! :D Se oli myös hyvällä sijainnilla eli melkein Time Squaren ja Central Parkin vieressä. Ainoa huonopuoli oli ettei ollut ilmaista wifiä, joten jouduttiin Starbucksin kulmalla notkua :D (y)  Rakastuin totaalisesti siihen kaupunkiin! Vaikka tässä on jo näinkin monta kuukautta kulunut siitä matkasta haluisin vieläkin takaisin. 
Tykkään niin siitä jenkkien aksentista puhua englantia ja muutenkin se on ihan mun mesta! :D
Suosittelen kaikille New Yorkissa käymistä ehdottomasti! Sitten kun sinne pääsee kannattaa käydä kiertämässä kaikki mahdolliset paikat mm. Times Square, Central Park, Chinatown, Little Italy, jouluna varsinkin Rockefeller centerissä isoa joulukuusta katsomassa ja lista jatkuu vielä wallstreet, Brooklyn bridge, Macy's, Century21, Madison Square Gardenissa katsomassa jotain matsia sekä jos haluaa vapaudenpatsaan nähdä ilman, että sen eteen menee maksulla seisomaan niin kannatta lähteä ilmaisella Staten Island- lautalla Staten Islandille. Lautan kannelta näkee todella hyvin koko patsaan kun se menee siitä vierestä sekä samalla kertaa upean Manhattanin siluetin. :) Jos on jotain kysymyksiä jäänyt niin kommenttia vaan alas tulemaan, vastaan mielelläni kaikkiin kysymuksiin! :)
Laitan tähän alle meidän matkasta kuvia mitä tuli napattua. :)
 
Times Square

 

Schoolbus
Central Park, tossa edessä näkyy skating ringiä vähän
 
 
 
 
 

Chinatown

 
 

Rakastuin tähän rakennukseen, joka oli Sohossa. Niin söpö!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Columbus circle oli Central Parkin vieressä ihana joulutori:)

 
 
 
 
 
 
 


 
Olipas paljon kuvia haha:Dd ja sori tää näiden laatu kun ne on puhelimesta.. mutta toivottavasti tykkäsitte! : )

Love, 
  Mona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti